diumenge, 23 de setembre del 2012

El Fotògraf Enclaustrat

Quan aquest estiu vaig estar fent el reportatge de les marmotes, en companyia del fotògraf Francesc Mas, vam començar la nostra travessa a Ripoll, des d'on vam fer la via verda fins a Sant Joan les Abadesses. Vaig descobrir un poble impressionantment maco, on cada raconet té guardada alguna sorpresa que motiva a seguir-lo passejant, A més a més, vam comptar amb l'inestimable companyia de la Maria, la cunyada d'en Francesc, qui a part de fer-nos de guia per a descobrir Sant Joan amb tota la seva bellesa, ens va acollir a casa seva i ens va fer gaudir de la seva companyia.

Un dels raconets que cal visitar és el claustre del Monestir, on vaig tenir l'oportunitat de fer aquesta fotografia; en aquesta ocasió hi surto jo, o més ben dit la meva projecció, envoltat de les columnes del claustre.

Dedico aquesta fotografia a la Maria pel seu acolliment i inestimable companyia.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada