dimarts, 22 de gener del 2013

Panoramograma "Passeig del Born"


6 comentaris:

  1. 180 graus complets!
    collons que ben parida!!
    un bon mural

    Felicitats, Carles.

    PD: M'agrada més aquest nou look del bloc.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ei, Ramon. Estic d'acord amb tu respecte el que comentes de l'aspecte del bloq. Em va passar que vaig voler provar kes vistes dinàmiques i no sabia tornar enrera. He recperat firça del que tenia al principi, però encara hi ha algun aspecte que no sé com desfer-lo..., en fí, aniré fent. Salut.

      Elimina
  2. Una panoràmica espectacular d'un dels meus llocs preferits de la ciutat

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies Manel. És un nou projecte en el que estic posat. Aniré publicant-ne de noves i m'anirà molt bé poder comptar amb la teva opinió. Hi tinc mot per aprendre encara i les sensacions que em pogueu donar entre tots m'hi ajudaran. Salut.

      Elimina
  3. No soc gaire amant d'aquest tipus de fotografies, però haig de reconèixer que t'ha sortit de nasos. És espectacular!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies Josep Maria. És un projecte nou i sé que encara falta molt per a descobrir i aprendre, però hi veig grans possibilitats; sobretot pel fet de que el plantejament de 180 graus o àngles molt oberts permet una immersió de l'espectador al lloc de l'escena molt major que una instantània. Ho veig com una possibilitat fotogràdica més, però amb un fort valor afegit. M'encantarà anart comptant amb les teves opinions conforme vagi fent altres publicacions, conscient de lo important que és comaprtir per a poder aprendre.

      Elimina